Методичний кабінет школи
Холодьон Юлія Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, завідуюча кабінетом
Методичний кабінет - центр навчальної, науково-методичної роботи з учителями. У своїй діяльності методичний кабінет керується законами, постановами, указами, інструкціями Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Президента України, Міністерства освіти и науки України, Міністерства аграрної політики України з питань підготовки I підвищення кваліфікації молодших спеціалістів, рішеннями педагогічної та методичної ради коледжу.
Мета методичного кабінету - сприяти впровадженню науково-педагогічних знань, нових досягнень у галузі навчання та виховання студентської молоді. Основні завдання методичного кабінету Конотопської спеціалізованої школи I-III ступенів № 9: - пропаганда серед учителів досягнень педагогічної науки, психології, методики навчання та виховання учнів;
- допомога вчителям з питань організації, планування I методики навчально-виховної роботи; - підвищення кваліфікації вивчення та поширення I досвіду роботи кращих учителів у лабораторію педагогічного досвіду; - налагодження I підтримання зв'язків з навчальними кабінетами інших навчальних закладів з питань впровадження нових форм и методів навчання; - накопичення та систематизація методичних матеріалів, які надсилаються з навчально-методичного центру, друкуються в періодичній пресі розробляються та в навчальному закладі, пропаганда форм и методів інтенсивного навчання та дієвого виховання, оцінка їх ефективності за дієвими результатами; - створення бази матеріалів з атестації, ліцензування та акредитації спеціальностей та навчального закладу, вимог до відкриття нових спеціальностей; - розробка рекомендацій щодо удосконалення організації навчального процесу, розробка положень I орієнтовних завдань для проведення олімпіад, конкурсів; - організація виставок методичних розробок учителів. Участь у виставках;
Зміст I форми роботи методичного кабінету школи спрямовані на виконання основних завдань поставлених перед ним, відображаються в плані методичної роботи.
Форми роботи умовно можна поділити на масові, групові та індивідуальні. Масові форми роботи - конференції, семінари, наради, зустрічі за круглим столом, анкетування тощо. Групові форми - відкриті заняття, виховні години, виїзд в інші навчальні заклади I т. д. Індивідуальна форма роботи - робота з молодими вчителями, співбесіди, консультації тощо.
Методичний кабінет евро своєрідним інформаційним центром, до якого надходять: - інформаційний вісник Навчально-методичного центру вищої освіти Міністерства освіти и науки України; - інформаційний збірник Міністерства освіти и науки України; - науково-методичний збірник „Нові технології навчання”; - „Організація навчально-виховного процесу. Досвід роботи вищих навчальних закладів IIIрівнів акредитації”; - журнали „Заступник директора”, „Управління школою”; - газети „Освіта України”, „Завуч”, „Директор школи”;
|