Головна
Реєстрація
Вхід
Четвер
27.07.2017
07:38
Вітаю Вас Гість | RSS

Конотопська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 9
Конотопської міської ради Сумської області

Меню сайту

Хмарні сервіси

Актуальні відео

Відвідування сайту

Точний час

Корисні сайти
urok-ua.com

Пам'ятні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Хмаринка тегів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 158

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 МОНІТОРИНГ - 2013 

МОНІТОРИНГ – 2013

Міністерство освіти і науки України спільно з Національною академією педагогічних наук України з 12 листопада до 12 грудня 2013 року проводять моніторинг якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій та основній школі серед усіх учнів 5-х та 10-х класів загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів і форм власності. 

Основою моніторингового дослідження є точні масові педагогічні вимірювання, що повинні забезпечити об’єктивне оцінювання досягнутого учнями рівня навченості та встановлення його відповідності запланованим результатам і нормам навчання, визначення рівня викладання, якості, актуальності та повноти змістового наповнення навчальних предметів тощо.

Метою зазначеного заходу є виявлення навчальних досягнень учнів і з’ясування кількох важливих освітніх питань, а саме:

― які знання здобули учні з тих чи інших предметів, якого рівня сягають їхні загальнонавчальні вміння?

― який рівень інтересу до навчання сформовано в учнів?

― чи вміють учні аналізувати зміст прочитаних текстів, робити висновки, висловлювати власне ставлення до прочитаного?

― чи вміють знаходити нестандартні рішення в процесі розв’язання навчальних завдань, самостійно працювати з підручником, розв’язувати задачі, залучати додаткову інформацію під час виконання проблемних завдань?

― чи ефективно розподіляють зусилля і час, виконуючи навчальні завдання?

― чи навчилися учні застосовувати здобуті знання не лише на уроках, а й у повсякденному житті?

Структура, обсяг та інші параметри тестових завдань визначено на основі вимог до загальноосвітньої підготовки учнів відповідно до чинних навчальних програм для початкової і основної школи з урахуванням відповідного для цього часу – 45 хвилин.

Кожен збірник завдань для проведення моніторингу містить 10 варіантів тестів, кожен з яких складається із завдань, які відрізняються складністю та формою. Кожен учень виконуватиме один варіант тестів та заповнюватиме бланк відповідей.

Правильні відповіді до завдань тестів з відповідних навчальних предметів будуть розміщені на веб-сайтах Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти і Національної академії педагогічних наук України після завершення заходу.

Кожний учень матиме можливість попередньо самостійно визначити рівень своїх навчальних досягнень з кожного навчального предмета, порівнявши правильні відповіді до завдань тестів, розміщених на сайті, з особистими відповідями у збірниках завдань, які залишилися після проведення моніторингу.

Оцінки за моніторинг у класні журнали не виставлятимуться, оскільки оцінювання моніторингу здійснюватиметься за рівнями навчальних досягнень учнів, але інформація про результати моніторингу кожного учня з усіх навчальних предметів буде до відома його батьків або осіб, які їх замінюють.

Участь учнів у моніторингу допоможе вчителям і батькам отримати об’єктивну інформацію про результати їхнього навчання та сприятиме поліпшенню системної підготовки майбутніх випускників до державної підсумкової атестації та, згодом, і до зовнішнього незалежного оцінювання.

Від того, якого рівня знань досягне дитина в школі, залежить її подальше професійне навчання і доросле життя. Об’єктивні результати моніторингу сприятимуть заохоченню школярів до навчання, допоможуть їм зрозуміти, що навчання – це дуже важлива та значуща частина цього періоду життя.

За бажанням батьків можна буде здійснити порівняльний аналіз навчальних досягнень учня з відповідними середніми показниками по Україні з метою вдосконалення подальшої навчальної роботи школяра.

Моніторинг не передбачає контролю діяльності педагогів чи навчальних закладів, а має на меті з’ясувати типові помилки і прогалини у засвоєнні змісту загальної середньої освіти, виявити болючі проблеми сучасної школи та визначити дієві шляхи їхнього подолання.

Сподіваємося на розуміння всіма важливості цього заходу та сумління в досягненні об’єктивного результату. 

"Щодо проведення моніторингу якості загальної середньої освіти” лист МОН від 08.11.2013 р. № 1/9-783

Графік проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій та основній школі

"Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.07.2013 № 995″ наказ МОН від 10.10.2013 р. № 1412

"Деякі питання моніторингу якості загальної середньої освіти” наказ МОН від 17.07.2013 р. № 995

"Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управління (департаменти) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій Інститути післядипломної педагогічної освіти” лист ІІТЗО від 11.10.2013 р. № 14.1/10-3300

"Щодо проведення моніторингу якості загальної середньої освіти” лист ІІТЗО від 04.11.2013 р. № 14.1/10-3632

Збірник інструктивно-методичних матеріалів для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за  результатами навчання учнів у початковій та основній школі  

Опис супровідних матеріалів

Збірники завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти (5 клас)

Збірники завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти (10 клас)


Блог Холодьон Ю.В.

Блог Алєксєєвої Ю.

Відео

Підручники

25 років

ЗНО-2017

Ювілей школи

Благодійні внески

Портфоліо вчителів

Твоя безпека

Державний стандарт

Погода в Конотопі

Календар
«  Липень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Пошук

Архів записів

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2017