Шановні учні! Учителі школи підготували вам другу частину домашніх завдань. Не забудьте їх виконати!!!!!
5-А клас
- Зарубіжна література: Читати й переказувати казку О. Уальда «Хлопчик-зірка», відповідати на запитання.
- Українська мова: §25, впр. 195, 196, 197, 198.
- Українська література: с. 150-152 (читати, виконати завдання на с. 152).
- Математика: Повторити §19 (відповідати усно на питання с.162); §20 – законспектувати в зошит для правил про куб (відповідати усно на питання №1-7 с. 171), №737, 754, 759.
- Інформатика: І п. – виконати завдання в Хмарних сервісах.
- Природознавство: §23, 24, скласти кросворд з нових визначень.
5-Б клас
- Зарубіжна література: Читати й переказувати казку О. Уальда «Хлопчик-зірка», відповідати на запитання.
- Українська мова: Опрацювати с. 99, впр. 209 (2 завд.).
- Українська література: Вивчити напам’ять 10 загадок та 10 прислів’їв, сторінки 147-149.
- Математика: Повторити §19 (відповідати усно на питання с.162); §20 – законспектувати в зошит для правил про куб (відповідати усно на питання №1-7 с. 171), №737, 754, 759.
- Природознавство: §23, 24, скласти кросворд з нових визначень.
- Інформатика: І п. – виконати завдання в Хмарних сервісах.
5-В клас
- Зарубіжна література: Читати й переказувати казку О. Уальда «Хлопчик-зірка», відповідати на запитання.
- Українська мова: (І підгрупа, Плаксіна Л.В.) - §27, впр. 217; §28, впр. 220, 221, 224.
(ІІ підгрупа, Біланюк У.І.) - §25, впр. 195, 196, 197, 198.
- Українська література: Прочитати с. 150-157.
- Інформатика: І п. –
ІІ п. – виконати завдання в Хмарних сервісах.
- Англійська мова: Вивчити усну тему (10 речень) «Я, моя сім’я та друзі». Написати електронного листа другу про свій вільний час (не менше 10 речень).
- Німецька мова: Записати і вивчити слова с.102, впр. 7 с. 104 (читати і перекладати), впр.2 с. 105 (письмово). Всі невідомі слова шукайте в кінці підручника.
- Природознавство: §23, 24, скласти кросворд з нових визначень.
6-А клас
- Українська мова: §36, впр. 301, 308; §37, впр. 311, 316.
- Українська література: Написати твір-роздум «Федько – щедра на добро дитина», заповнити таблицю на с. 99.
- Зарубіжна література: Підготувати інформацію про М.Гоголя, читати «Ніч перед Різдвом».
- Біологія: §24-25, скласти схему «Типи кореневих систем».
- Інформатика: І п. –виконати завдання http://LearningApps.org/1838455 , http://LearningApps.org/display?v=pbtrc7rj516 ,http://LearningApps.org/display?v=pe6cja1rn16
ІІ п. – виконати завдання в Хмарних сервісах.
- Математика: Підготуватися до к. р. (повторити розв’язування задач з тем: «Пропорції», «Поділ чисел у відношенні», «Масштаб», «Відсоткове відношення».
- Англійська мова: с. 78, впр. 1, с. 80 впр. 1, с.85 впр. 10.
- Німецька мова: Повторити: вивчений текст, ступені порівняння прикметників, слова, займенники в давальному відмінку.
- Основи здоров’я: §13, с. 68 (підручник), розв’язати ситуаційні завдання.
6-Б клас
- Українська мова: §36, впр. 301, 308; §37, впр. 311, 316.
- Українська література: Написати твір-роздум «Федько – щедра на добро дитина», заповнити таблицю на с. 99.
- Зарубіжна література: Підготувати інформацію про М.Гоголя, читати «Ніч перед Різдвом».
- Біологія: §24-25, скласти схему «Типи кореневих систем».
- Інформатика: І п. –виконати завдання http://LearningApps.org/1838455 , http://LearningApps.org/display?v=pbtrc7rj516 ,http://LearningApps.org/display?v=pe6cja1rn16
ІІ п. – виконати завдання в Хмарних сервісах.
- Математика: Підготуватися до к. р. (повторити розв’язування задач з тем: «Пропорції», «Поділ чисел у відношенні», «Масштаб», «Відсоткове відношення».
- Англійська мова: Вивчити усну тему «Мій улюблений вид спорту» (10 речень).
- Німецька мова: Повторити: вивчений текст, ступені порівняння прикметників, слова, займенники в давальному відмінку.
- Основи здоров’я: §13, с. 68 (підручник), розв’язати ситуаційні завдання.
7-А клас
- Англійська мова: Вивчити усну тему «Моя улюблена їжа» (10-12 речень)
- Німецька мова: Повторити: вивчений текст, безособовий займенник «маn», слова, читати і перекладати впр. 1, 2, 3 с. 78.
- Фізика: Повторити §12, 13, підготуватися до к. р.
- Біологія: §25 (читати).
- Зарубіжна література: Вивчити напам’ять вірш Булата Окуджави «До побачення, хлопчики» (мовою оригіналу «До свидания, мальчики»). Знайти текст в Інтернеті.
- Інформатика: Виконати завдання в Хмарних сервісах.
7-Б клас
- Українська мова: ІІ п. (Біланюк У.І.) – §25, впр. 297, 298, 299, 300, 301.
- Англійська мова: І п., ІІ п. – Повторити правила с. 74, впр. 4, с. 75, впр. 3(а), с. 77 (письмово), впр. 1, с. 76 (письмово); переклад діалогу.
- Німецька мова: Повторити: вивчений текст, безособовий займенник «маn», слова, читати і перекладати впр. 1, 2, 3 с. 78.
- Фізика: Повторити §12, 13, підготуватися до к. р.
- Біологія: §25 (читати).
- Зарубіжна література: Вивчити напам’ять вірш Булата Окуджави «До побачення, хлопчики» (мовою оригіналу «До свидания, мальчики»). Знайти текст в Інтернеті.
- Інформатика: Виконати завдання в Хмарних сервісах.
8-А клас
- Українська мова: І п. - опрацювати § 15-17, виконати вправи 189, 199, 205. У зошиті для ЗНО №190, 209 - записати тлумачення фразеологізмів
ІІ п.-Тема: «Другорядні члени речення». Вивчити §13-16. Виконати впр. 182,203, 211. Завдання підвищеної складності (з огляду на профільний рівень) – скласти речення з прямими й непрямими додатками за малюнками (намалювати фрагмент «Зимовий ліс»).
- Українська література: І п. - І.Малкович. Аналіз поезій "Свічечка букви Ї", "Музика, що пішла", "З янголом на плечі" (останній вірш вивчити напам"ять). Зв підручником с.77-80.
ІІ п. - Читати «Свічечка букви Ї» Івана Малковича; І.Малкович «З янголом на плечі»; О.Гончар «Берег любові» (хрестоматійно)
- Фізика: Повторити §17, 18, підготуватися до к.р.
- Біологія: §28 (читати).
- Інформатика: опрацювати інформацію з блога http://sh9k.blogspot.com/p/8.html , Відвідати веб-сторінку http://wiki.freepascal.org/Lazarus_Tutorial
- Англійська мова: Повторити лексику та граматику за семестр, с. 106-108, читати впр. 3 с. 109.
- Німецька мова: впр. 5 с. 86 – вивчити напам’ять, с. 202 – читати і перекладати; повторити: слова, безособовий займенник «man», речення з «dass» (що), вчити таблицю с. 212.
- Зарубіжна література: с. 80-90, знати зміст трагедії Есхіла «Прометей Закутий», читати виразно за особами, відповідати на запитання.
- Географія: §41, 42, підготувати інформацію про природоохоронні об’єкти Карпатських та кримських гір.
- Основи здоров"я: §14-15
8-Б клас
- Українська мова: Вивчити §11, 12. Виконати впр. 165, 155.
- Українська література: Читати: В.Герасим’юк «Чоловічий танець», І.Малкович «З янголом на плечі», «З нічних молитов» (сторінки 7-80, з. 1, 2, 3), А. Мойсієнко «Жовтень жовті жолуді», І.Павлюк «Дівчинка», І.Кирпа «Мій (маленький) ангел такий маленький…», «Коли до вас темної ночі» (с. 80-83, завд. 1, 2 с. 81). Напам’ять А.Мойсієнка «Жовтень жовті жолуді».
- Фізика: Повторити §17, 18, підготуватися до к.р.
- Біологія: §28 (читати).
- Англійська мова: Напишіть не менше 10 речень твір у зошиті про школу вашої мрії (вивчіть напам’ять, бути готовими презентувати усно).
- Зарубіжна література: с. 80-90, знати зміст трагедії Есхіла «Прометей Закутий», читати виразно за особами, відповідати на запитання.
- Географія: §41, 42, підготувати інформацію про природоохоронні об’єкти Карпатських та кримських гір.
- Німецька мова: впр. 5 с. 86 – вивчити напам’ять, с. 202 – читати і перекладати; повторити: слова, безособовий займенник «man», речення з «dass» (що), вчити таблицю с. 212.
- Інформатика: Відвідати веб-сторінку http://wiki.freepascal.org/Lazarus_Tutorial
- Основи здоров"я: §14-15
8-В клас
- Українська мова: Вивчити §23, впр. 270*.
- Українська література: Виконати письмово завдання с. 82 №3, підготувати цікаві факти ії життя Надії Петренко, мати поезії.
- Фізика: Повторити §17, 18, підготуватися до к.р.
- Біологія: §28 (читати).
- Інформатика: Відвідати веб-сторінку http://wiki.freepascal.org/Lazarus_Tutorial
- Англійська мова: с. 106-108 читати, перекладати, слова записати.
- Зарубіжна література: с. 80-90, знати зміст трагедії Есхіла «Прометей Закутий», читати виразно за особами, відповідати на запитання.
- Німецька мова: с. 81 – записати слова, с. 82 впр. 4в – перекласти, виписати незнайомі слова.
- Основи здоров"я: §14-15
9-А клас
- Українська література: ІІ п. – Знати біографію Т.Шевченка, проаналізувати твори «До Основ’яненка», «На вічну пам’ять Котляревському», «Причина», «Лілея», дослідити ознаки балади *.
- Українська мова: ІІ п. – вивчити правила §15-19, дібрати по 1 реченню на кожен обставинного підрядного.
- Фізика: Повторити §20-23, підготуватися до к. р.
- Англійська мова: Написати твір у зошиті не менше 10 речень і вивчити його напам’ять (бути готовими презентувати усно) на тему «телебачення: за і проти».
- Біологія: §41-43, виконати антропометричні виміри, аналіз індивідуального раціону за добу.
- Зарубіжна література: с. 110-118, опрацювати біографію Ф.Шиллера, характеризувати його творчість. Звернути увагу на періодизацію, визначити особливості драматургії, лірики. Скласти тезисний план статті підручника (письмово). С. 118-123, знати зміст драми «Вільгельм Телль», характеризувати героїв, відповідати на питання.
- Інформатика: Виконати завдання в Хмарних сервісах.
- Основи здоров"я: §7
9-Б клас
- Українська мова: Опрацювати с. 121-122, письмово впр. 190.
- Фізика: Повторити §20-23, підготуватися до к. р.
- Біологія: §41-43, виконати антропометричні виміри, аналіз індивідуального раціону за добу.
- Інформатика: Виконати завдання в Хмарних сервісах.
- Основи здоров"я: §7
10 клас
- Українська мова: Вивчити §26, 27, 29 (за Плющем). Написати твір у публіцистичному стилі «Мовна особстість в українській літературі, історії».
- Українська література: Прочитати, скласти літературний паспорт до: І.Франко «Перехресні стежки», «Украдене щастя».
- Орфографічний практикум: Повторити теми «Правопис слів з літерою Г». За О.Авраменком тести за поданою темою.
- Фізика: Опрацювати §28, 29, виконати впр. 18 №1.
- Біологія: §20, 21 (читати).
- Зарубіжна література: Дочитати до кінця роман Ф.М. Достоєвського «Злочин і кара». Звернути увагу на теорію сильної особистості Раскольнікова, на його зустрічі з Сонею Мармеладовою, на образ Свидригайлова.
11 клас
- Українська мова: §40 (знати правила), впр. 467, дібрати приклади до правил вживання розділових знаків.
- Українська література: 1) Опрацювати: біографія Є. Маланюка, проаналізувати твори «Стимет чи стилос» (напам’ять, ЗНО), «Істотне», «Під чужим небом», «Земна мадонна». 2) Біографія Уласа Самчука, прочитати «Марія», підготувати цитатну характеристику героїв.
- Інформатика:опрацювати інформацію з блога http://sh9k.blogspot.com/p/11.html
- Фізика: Опрацювати §27-30.
- Астрономія: Опрацювати §16.
- Біологія: §23-25 (опрацювати).
- Зарубіжна література: Дочитати до кінця роман М. Булгакова «Майстер і Маргарита». Звернути увагу на сцени балу, вечорі при свічах, покарання Іуди.
- Англійська мова: І п. – По групам розробити план екотуру у нашій місцевості, врахувати транспорт прибуття, пресування по місцевості, проживання, види діяльності.
ІІ п. – Unit 101, 102, 103, 104, 105 (по Мерфі), написати твір у зошиті не менше 20 речень на тему «Захист навколишнього середовища» (користуючись підручником). |