Головна
Реєстрація
Вхід
Вівторок
19.03.2024
12:42
Вітаю Вас Гість | RSS

Конотопська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 9
Конотопської міської ради Сумської області

Меню сайту

Хмарні сервіси

Актуальні відео

Відвідування сайту

Точний час

Корисні сайти
urok-ua.com

Пам'ятні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Хмаринка тегів

Наше опитування
Чи потрібні олімпіади учням?
Всього відповідей: 207

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Рекомендації батькам 

Рекомендації батькам учнів в умовах тимчасового призупинення навчального процесу:

1. Для підтримання позитивного емоційного стану та змістовного наповнення дозвілля дітей дошкільного та молодшого шкільного віку:

  • дотримуватися встановленого режиму дня;
  • урізноманітнювати ігрові, рухливі, розвивальні види діяльності;
  • читати та обговорювати дитячі літературні твори;
  • створювати умови для заняття  дітей образотворчою  діяльністю  (малюванням, розфарбовуванням, ліпленням  тощо);
  • повторити завдання, що раніше виконували діти у зошитах - прописах;
  • контролювати час перебування дитини біля комп'ютера( не більше 15 – 30 хвилин), телевізора.


2. Організовувати повторення дітьми молодшого шкільного віку раніше вивчених тем, таблиці множення, виконання вправ, розвиток навичок усної лічби.

3.Здійснювати контроль за виконанням дітьми роботою ( прослухати переказ змісту художніх творів, перевіряти виконання письмових завдань, ставити запитання, подані у підручнику після творів та текстів параграфів)

  Також звертаємо увагу батьків, що час, відведений для навчання удома, повинен кожного дня становити для учнів:
2-го класу - не менше 45 хв.;
3-го класу - не менше 1 год. 10 хв.;
4-го класу - не менше 1 год.  30 хв.;
5-6 -го класів - не менше 2 год. 30 хв.;
7-9 -х класів - не менше 3 год.;
10-11 -х класів - не менше 4 год
.


Обережно: перший клас

Важче за всіх в новому навчальному році доводиться, звичайно ж, першокласникам. І не лише тому, що вони роблять сміливий крок в абсолютно нове для них середовище, а ще через те, що школярами тепер стають на цілий рік раніше, в 6 років. Тому дуже важливо правильно організувати цей період життя маленької людини, аби не перенавантажувати її і не допустити зривів із здоров'ям. 

Насамперед відпочинок… До шести років організм більшості дітей ще недостатньо міцний для шкільних навантажень, тому перед батьками коштує завдання максимально пом'якшити їм процес адаптації. «У дітей, які ходять в садок, він проходить легше, а домашнім потрібний значно більше часу, — говорить Ірина Стратілат. — Але в будь-якому разі добре, якщо на першу чверть хтось з батьків візьме відпустку, аби забирати дитину після уроків додому, де він зможе відпочити, поїсти і нормально поспати. Адже діти втомлюються не стільки від занять, скільки від галасливої шкільної обстановки. Особливо це необхідно в школах, де немає умов для сну. Потім можна разом вийти на прогулянку і поговорити по душах про те, що було в школі. А ось ГПД украй небажана, і якщо вже немає іншого виходу, то треба забирати дитину якомога раніше».

Важливе правило: ні в якому разі не усаджуйте первачка відразу за домашні завдання, а дайте відпочити хоч би годину і так, як йому звично: одним краще пограти у футбол, а іншим — полежати на дивані.

А уроки потім. Вважається, що в першому класі уроків зовсім не повинні задавати. Але вчителі часто практикують міні-завдання, пропонуючи дітям дописати удома декілька рядочків, щось домальовувати або повторити склад числа. На перших порах дитині важко потрапляти в стандартні клітинки. Підбадьорюйте її: хваліть за кожну вдалу букву і цифру і просіть написати ще таку ж. Веселіше писати гачки під ритмічний рахунок раз, два, три, і дуже корисно тренувати дрібну моторику рук — ліпити, розфарбовувати, збирати конструктор — це розвиває навички усного рахунку. Використовуйте кожну можливість на прогулянці, аби пограти з числами: представити образ числа (з яких інших чисел воно складається), злічити кроки до будинку. Прекрасно розвивають мислення загадки, але при цьому не варто вимагати від дитини єдину стандартну відповідь, вітайте креативні варіанти, але просите його довести свою правоту.

Часто батьки змушують дітей переписувати завдання. На думку Ірини Стратілат, зловживати цим не варто, краще залиште вибір за учнем — поясніть, що навіть за правильно виконане, але брудне завдання він може отримати лише пів-оцінки.

Найскладніше в цьому віці — сидіння на одному місці, так зване статичне навантаження. «Долі мозку, які відповідають за утримання тіла в одній позі, формуються до 7 років, тому не потрібно лаяти малят за непосидючість: дозволяйте їм бігати, скидаючи енергію, — радить Світлана Ройз. — Такі діти здатні сприймати інформацію лише 10—15 хвилин, тому заняття треба переривати п'ятихвилинками для розминки. І ні в якому разі не усаджувати дитину за стіл із словами «доки не зробиш, не встанеш».

Ефект від такої строгості буде зворотним. А аби дитина краще запам'ятовувала, батьки і педагоги повинні враховувати його психотип, тобто яким способом він краще сприймає інформацію: бувають аудіали, візуалы і кінестетики. Перші краще всього ловлять інформацію на слух, другим треба обов'язково побачити картинку, а треті — під час руху.

Якщо маля не дістає ногами до підлоги, обов'язково купіить підставку для ніг. Це потрібно не лише для профілактики сколіозу, але і для стійкої уваги. Часто дуже соромливі діти бояться піднімати руку в класі. Старайтеся частіше грати з ним удома «в школу», давши йому роль вчителя, — це допоможе виявити і усунути причини його боязні.

10 ПОРАД БАТЬКАМ

1. РЕЖИМ. Режим дня додатково дисциплінуватиме, але складайте його з врахуванням звичок і стану здоров'я дитини. Вставати вранці він повинен не пізніше чим за годину до виходу з будинку, аби спокійно зібратися і поснідати (обов'язково щось гаряче), а перед тим ще і встигнути зголодніти. Тому лягати спати слід до 9 вечора.

2. КНИГИ. Діти зараз змінилися. Навіть найменші частенько вільно володіють інтернетом, звідки черпають багато інформації. А ось книжки у них не в шані. Тому прагніть більше читати, оскільки без читання і письмо не піде.

3. ЛІМІТ. Скоротіть до мінімуму перегляд телевізора і «спілкування» з комп'ютером — не більше години в день. Особливо лімітуйте ігри на комп'ютері: вони перезбуджують нервову систему, на яку зараз і так великі навантаження.

4. ЗДОРОВ'Я. Школа для шестирічки — сильний стрес, тому у багатьох малят можуть статися психосоматичні розлади здоров'я (тобто викликані нервовим перенапруженням). Дитина може скаржитися, що у нього болить живіт, голова, можуть бути блювота, пронос, підвищена температура або навіть можуть з'явитися такі серйозні захворювання, як псоріаз, екзема, дерматити, бувають порушення сну. Батьки часто думають, що ці симптоми не більше ніж симуляція, аби не йти в школу. Але діти відчувають справжній біль, тому треба звернутися спочатку до профільного фахівця, аби виключити отруєння або гастрит, а потім, можливо, і до психолога або психоневрології.

5. КОРИСНА ЗВИЧКА. Обов'язково треба давати дитині в школу маленьку пляшку води. По-перше, вода, як відомо, є хорошим переносником інформації, і діти, які п'ють більше, дійсно краще міркують.

6. ТАБУ. Не можна з'ясовувати проблеми дитини з вчителем в його присутності, оскільки це б'є по його самооцінці. Не можна також говорити йому, що вчителька сказала про нього щось погане. А треба з'ясувати ситуацію в бесіді наодинці — можливо, дитина бачить цю ситуацію зовсім з іншої точки зору. Не порівнюйте дитину ні з відмінниками, ні з двієчниками, причому ні в поганому, ні в хорошому плані, а лише з самим собою. У першому випадку провокується розвиток комплексу неповноцінності, а в другому ви ризикуєте виростити такого нарциса, який не зможе ні з ким дружити.

7. ГУРТКИ. Часто батьки прагнуть одночасно з початком занять в першому класі визначити маляти ще і в якісь гуртки, спортивні секції або музичну школу. Школа сама по собі вже великий стрес, і не варто посилювати його освоєнням ще одного нового заняття. Тому гуртки варто підключати вже з другого півріччя або навіть з другого класу. Але це стосується лише чогось нового. Якщо дитина вже ходила в дитсадку на плавання або танці, то ці заняття краще продовжувати.

8. КАНЦЕЛЯРІЯ З СЕКРЕТОМ. Зелений колір акумулює увагу, тому купите пенал, зошити, обкладинки для підручників зеленого кольору.

9. РЕЦЕПТ ОТ СЛІЗ. Якщо дитина дуже сумує, можна дати їй з собою родинну фотографію. Почастіше обіймайте його, нагадуючи, як ви його любите (рекомендується не менше вісім раз на день) — в цей період дитині особливо поважно відчувати тілесний зв'язок з батьками.

10. СУБОРДИНАЦІЯ. Часто шестирічки ще не можуть визначитися з субординацією по відношенню до вчителя і поводяться із словами «тіткою», «бабуся» або навіть «ей ти». Це не дає мотивації до навчання як серйозного заняття, а соромливі діти, не знаючи, як звернутися, можуть замкнутися, та і вчителя таке звернення дратуватиме. Тому привчайте дитину називати його лише по імені-по батькові.


Блог Холодьон Ю.В.

Блог Алєксєєвої Ю.

Відео

Підручники

25 років

ЗНО-2017

Ювілей школи

Благодійні внески

Портфоліо вчителів

Твоя безпека

Державний стандарт

Погода в Конотопі

Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Пошук

Архів записів

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2024